Jak rozkleisz folię to zobaczysz małą płytkę z elektroniką jest podłaczona bezpośrednio do blaszek ogniwa (dlatego masz 5 kabli , najcząściej jest 3).
To fajnie, ale które kable do ładowarki idą lub gniazda USB?
Tego nie wiem bo praktycznie każda bateria ma inny układ przystosowany do urządzenia , w którym pracuje , układ elektroniczny w baterii współpracuje z układem w urządzeniu - zabezpieczenia , stabilizacja prądu , pomiar temperatury ogniwa etc. Nie nadaje się często to do podłączenia bezpośrednio pod USB.
Po wgraniu programu do DISCOVERY program uruchamia się ale na złączu CN7-D14 i D15 brak sygnałów SDA i SCL.
Sygnały SDA i SCL z założenia są na złączu CN7 - D14/D15. Przełączenie zworek powoduje tylko równoległe podłączenie punktów CN5 - A4/A5 do CN7 - D14/15. Po przełączeniu zworek sygnały SDA i SCL występują jednocześnie na obydwu złączach. Ja do HUSARKA i EU1KY używam sygnałów ze złącza CN7. Po wgraniu programu HUSARKA poziom SDA/SCL 3.2V natomiast EU1KY sygnały 0V.
Problem rozwiązany. Przede wszystkim dziękuję Piotrowi SP9FKP za pomoc w uruchomieniu analizatora (teorii i metodologii pomiarów nigdy za mało). A na trudności z uruchomieniem miernika miały wpływ dwa zimne luty i jeden uszkodzony rezystor. Po dokładnym skalibrowaniu wyniki umieszczę na forum.
Panowie sądząc z tego co obserwuję na ekranie nie jest to chyba sukces. Czy na podstawie tych wskazań można wywnioskować na których elementach skupić się szukając utraconego sygnału?
Jeśli zworki ustawione są w pozycji do kalibracji, oba tory powinny pokazać zbliżone wartości amplitudy ("MAG"). Sprawdź gdzie zaczynają się rozbieżności. Niestety, jest parę elementów po drodze i bez analizy się nie obejdzie.