HomeMade

Pełna wersja: Przywitanie z Forumowiczami
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Dzień Dobry, Cześć, Witam,

Mam na imię Radek i chciałem się z Wami wszystkimi przywitać. Z zawodu jestem elektronikiem i informatykiem. W praktyce zawodowej Informatyk z pasji elektronik. Głównie interesuję się elektroniką cyfrową jednak od zawsze gdzieś tam z boku było radio.

Dlaczego akurat to forum? Od bardzo długiego czasu je przeglądam, czytam. Sporo informacji tutaj już znalazłem i mam nadzieję jeszcze więcej się dowiedzieć mając możliwość uczestniczenia w dyskusjach. Poza tym bardzo rzuca się na tym forum w oczy kultura i cierpliwość kolegów z wiedza wobec tych co dopiero zaczynają rozgryzać jakiś temat. To też zaważyło nad moja decyzją dołączenia do Was.

Jak to mówią "nie tylko komputerem i elektroniką człowiek żyje", od czasu do czasu sklejam jakiś model samolotu albo oddaję się Astronomii Amatorskiej, mojej drugiej ogromnej pasji - tylko nie mówcie tego mojej lutownicy bo się obrazi Wink
Witaj Radek.
Dobrze trafiłeś, będziesz mógł wspomóc forumowiczów swoją pasją i wiedzą. To rzadkość by hobby szło w parze z zawodem ale tym bardziej cieszy bo uczenie się nowych rzeczy daje podwójną korzyść.
Witaj na Forum.
Witaj Radku,

Miło jest Cię widzieć na forum.
Dziękuję za powitanie. Jeszcze tylko muszę znaleźć opcję do ustawienia imienia bo tak trochę łyso jest Wink

Oczywiście, że bardzo chętnie podzielę się wiedzą i doświadczeniem jakie mam choć obawiam się, że to chyba ja będę dopytywać ale od tego właśnie jest Forum.